5 Temmuz 2010 Pazartesi

esenlikler

bugün turan da 40 dakika boyunca otobüs bekledim daha da gelmez diyip bostanlı ya giden bir otobüse bindim ve 1 saate yakında bostanlı da bekledim eve 3 saate yakın bir zamanda ulaşan ben merdivenlerde ağlamaya başladım...saçma ama sinirden nereye çatacağını bilememekten yorgunluktan sabahtan beri denk gelen aksiliklerden 5 dakika yürüme mesafesindeki evimi hatırlamaktan koyun sürüsünden bir koyun olarak beklemekten herşeyden bunaldım...ayrıca izmir tatil şehri değildir. tatile gitmeyen çalışan okula giden bir sürü insan var. nalet gitsin. bu arada hala denize gidemedim. 2 yıl olucak...haftasonları full çalışma. hafta içi keza öyle. sevgilimin üşengeçliği izmir in sıcağı... buraya da pek uğrayamıyorum ya bilgisayarla pek ilişkim kalmadığından öyle. yeni sevdiğim yeni dinlediğim yeni izlediğim hiçbirşey yok ama dün tv de rastladığım jurassic park anımsatmaya değer mi?
çok şeyi özledim yine.
esenlikler

3 yorum:

  1. rengincim benimmm, ben de seni merak ediyordum, bir boşluk bulup sana uzun mail yazcam inşallah :) sağlığın iyi olsun da, üşengeç sevgilinle birlikte olun da, geçer nasılsa bugünler de, gidersin denize de :) hem ege'nin denizi soğuk olur, daha bu ay ancak ısınmıştır :) hala geç değil :D Öperim seni kocamann

    YanıtlaSil
  2. Buraya daha çok uğramanı diliyorum ben...
    Her yeni gün açıp bakıyorum yeni güzel şeyler var mı diye?Kısacık da olsa yaz lahana ,her gün bekleyenler var :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. gökşinnnn, uzun uzun yaz bende uzun uzun cevaplayayım istiyorum:)üşengeç sevgilimi bırakıp bu ayın sonunda ben gidicem umarım denize. seni çok seviyorum:)

    Merhabalar Kelebek Atölyesi:) Umarım daha çok fırsat bulurum buraya yazmaya, ama yeni pek bir şey olmuyor hayatımda, böyle olunca da yazmak pek eğlenceli olmuyor. Hoşçakal. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil