17 Mayıs 2010 Pazartesi

boş kıyı


hiçbirşey olması gerektiği gibi değil.
insan geleceğini planlarken tek başına mıdır?
önemsediğim insanlar beni o kadar önemsemiyorlarsa ve ben o kişilerden vazgeçemiyorsam ne halt yemeliyim?
michael fay sudan da imiş gitsem ya.
küçük küçüktür asla benim istediğim olgunlukta olamaz.
salağım ben, aralık ayı için ne planlar yaptım. kendi kendime gelin güvey oldum ve şu an o imkansız hayaller için içime içime gözyaşı akıtıyorum. karşımda annem olmasa zangır zangır ağlıcam.
tek başına yaşamamın en güzel yanı istediğim zaman istediğim kadar ağlayabilmekti sanırım. durduran olmazdı. o durumda iken yalnız olmasam ağlamazdım diye düşünüyordum. nalet gitsin...halbuki alakası yokmuş. birisinin size neden diye sormayacağını bilerek ağlayabilmek özgürlükmüş.
acayip insanlarla tanıştım. daha acayiplerini bekliyorum. şaşırmamam lazım. insanlar iyi değil. belki de ben yeteri kadar iyi değilim?
dostlarımı özledim.

2 yorum:

  1. Fotoğrafı ben bir yerden tanıyorum, güzel geçirilen ve mutlu biten bir haftasonuna ait idi :)

    Rengin-sama, sen gayetten de iyi bir insansın. Hayat her zaman iyi insanların karşısına iyi insanları çıkarmıyor, kötü insanları da çıkarıyor ki görebilesin kendinin ne kadar iyi olduğunu... Ben seni çok özledim buralarda... ve de seni çok seviyorum...

    Ve son bir not, herşey gönlünce olsun gelecekte..Boşver plan yapma, anını yaşa... Plan yapıp da planı uygulayamayınca çok üzülüyor insan, ondan plansız yaşamak en güzeli sanırım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimdir:) plansız yaşayabilsem...öperimdir çok :)

    YanıtlaSil