30 Aralık 2009 Çarşamba

30 aralık idi...2009 idi...

30 aralık oldu ya. 2009 gibi bir yıl bitiyor ya. daha ne isterim. o yüzden çocuklar gibi şenim aslında, suratım sirke satsa da...

bugün bir ara az biraz şehre gittik. bir sürü sticker, kart, çorap aldım. bir de anne talimatıyla kırmızı iç çamaşırı arama olayımız var ki. off offf... burada içgiyim akıllara zarar. orasından burasından bir dantel bir fiyonk fışkırmayan iç çamaşırı bulmak mucize. girdiğimiz dükkanlardaki kadın populasyonunun sevgiliye köskös bakışı ise hatırlanıp dalga geçilesi:) ayrıca bugün:

okulda her yeri baloncuk yaptım.


stickerlarla hem bilgisayarımı hem de defterimi yeniledim. bir sürü şeker, çikolata, abur cubur yedim.



yarın akşam arkadaşlarla kocaman yemekler yiyeceğiz. ve gecenin ilerleyen saatlerinde tuz, tekila, limon üçlüsüne bol bol sangria ve bacardi katarsam neler yaşanacağını hep beraber göreceğiz. size de mutlu seneler dilerim. çok çok çokk mutlu:)

2 yorum:

  1. Baloncuklar harika görünüyor :) Yeni yıl kutlama planın da kulağa çok güzel geliyor. Benim annem de hep kırmızı iç çamaşırı alıp yeni yıl gecesi giymemizi söylerdi. Bak şimdi sen hatırlatınca eski alışkanlıkla yarın gece giyme isteği duydum. Ama yanımda hiç yok kırmızı, ayrıca da yeni alınmış olması gerekiyor dimi.. Neyse artık 2011'e girerken giyerim ben de.
    Mutlu yıllar!!!

    YanıtlaSil
  2. 2011 de beraber gireriz belki? o zaman ben sana hediye ederim kırmızı yıda heh hehh:) çok çok öperimm

    YanıtlaSil