2 Ocak 2018 Salı

hooppp yeni yıl- 2018

Yazmayalı milyon yıl geçti. Bu sene kendime daha çok vakit ayırmak istediğimden blog tutmaya başlamaya karar verdim. Bakalım ne kadar devam edebileceğim. Sanırım yine yapmam gereken şeylerin çok olduğu bir yıl olacak ve bunca hay huy içinde elimde yıl sonunda hiç bir şey olmasına dayanamıyorum. En azından neler yapmışım sene sonunda bakarım değil mi?

Bu yıl izlediğim filmlerin listesini de yapmaya karar verdim. Ayşe bana Sineksekiz' in ajandasından hediye etti. Daha önceki yılları daha çok beğenmiştim ve benim için bu ajanda biraz küçük ama her güne bir haiku yazma işini o deftere yapmaya başladım Henüz tabii ki sadece 2 tane haiku var ama en azından bir sürekliliği olacağı için seviniyorum. Daha önce yazdıklarım pek bölük pörçük ve bu şekilde en azından günde 10 dakika düşünerek bir iki şey karalayabilirim belki. Haiku yazmayı günde 10 dakikaya indirgediğime göre hiç yazmasam daha mı iyi acaba? :) :)

Bu sene Felsefe' de dördüncü sınıfa geçtim. Büyük emek veriyormuşum gibi hissetmiyorum daha çok başadığım işi bitirmeye çalışıyorum gibi hissediyorum. Bitirirsem bir yüksek lisans programı var ona yazılmayı düşünüyorum seneye. Kısmet.

Kitaplar filmler salak kedim falan belki devam ettirebilirim burayı.

Okuyana bin selam ve öpücükler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder