23 Ocak 2014 Perşembe

hopp 2014

euh 2014 yılındayız artık. çok saçma. 30 yaşında olacağım bu yıl. o kadar ulaşılmaz büyük bir yaştı ki... ecnebilerin resolution olayı gibi liste yazdım bu yıl için. ilk sırayı çok kitap okuma alıyor. ne olursa olsun oku kardeşim. acayip acayip makaleler okuduğun için roman okumamazlık etme.
daha çok rakı içeceğim bu sene. artık az bira çok rakı yaşlandım be yaw.
sonra daha çok günlük geziler yapacağım daha çok çiçeklere böceklere kuşlara bakacağım. daha çok zeki müren dinleyeceğim.  bir sürü kitap blogu okumaya başladım. goodreads e üye oldum falan.

şimdilik en hoşuma giden blog:
pinucciasbooks.blogspot.com.tr

kış okuma etkinliğine kendi kendime girdim. ama kimseye söylemiyorum. kendi skorumu kendim tutuyorum heh heh.

bu da yazının şarkıları olsun. öperim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder