9 Mart 2012 Cuma

frezya

-en sevdiğim çiçeğin adı frezya imiş. dün öğrendim ve küçük bir buketi masama koyup koklamaya başladım.
-babam öldüğünden beri sadece 3 kere sinemaya gittim. hepsinde fena oldum. artık film izlemek canımı acıtıyor. sadece salak dizilerle vakit geçiriyorum.
-bu sene kış beni çok yordu sağlık açısından. durmadan hasta oldum. durmadan burnum aktı. ama genede soğuk bir kış gününü yazın iğrenç yapış yapış güneşli günlerine değişmem.
-2 haftasonudur istanbul'a gidiyorum. eğer bu kadar hasta olmasam sevinilecek birşey. mart ayı gezmelerle başladı. öylede devam edecek umarım. haftaya da çanakkale yolları...
-selpak ın üstünde antibakteriyel yazan mendilini beğendim.
-eğer burs çıkarsa ekim ayında tekrar japonya' ya gidiyorum. bu sefer osaka...
-berci kristin çöp masalları nı okuyorum.

5 yorum: