24 Kasım 2011 Perşembe

günaydın

günaydın, tünaydın falan:)


Şebo ya mail yazacaktım ama sıkıcı bir maili içim kaldırmadı. fotolarla süsleyeyim dedim.(Şebo selamlar) Japonya' da tatilmiş. Ah keşke burada da tatil olsa. Geçen bayramı kuzenimin düğünü sebebiyle evde bir sürü miafir ile geçirdim. Ne tatili anladım. Ne de dinlendim. Bugünlerde de soğuk algınlığı falan derken. Günler geçiyor....Sevgili bayramda İstanbul' a gitti. Tabiki bana da bir sürü zımbıtı getirdi. Mükü nün hediyesi menekşem üzerinde Beyazıd yadigarı baykuşum:

Kırlangıcım:

bir sürü bir sürü defterim:


şimdi ben sonbaharın nesini sevdiğimi anladım, yapraklar falan filan güzelde ben en çok sıcak içicek (sheldon a selam- hot beverage) olayını seviyorum. okula geleyim sıcak birşeyler içeyim, eve gideyim sıcak birşeyler içeyim. sonbahar budur:)




okuldaki çay köşem heh heh...


bu da alakasız ama artık plastik şişede su almıyorum. Yeni su şişemle dolaşıyorum:


Esenlikle:)

2 yorum:

  1. Coooook guzel fotograflar :))
    pek cok tesekkur eder operim, cok ozlemistim gormek iyi geldi :))
    Sebo

    YanıtlaSil
  2. Böööö:)Birde Böhüüüü keşke burada olsan:( çok öperim.

    YanıtlaSil