27 Haziran 2011 Pazartesi

gri pasaport

sabah pasaport için tüm evraklarımı hazırlamış halde emniyet müdürlüğündeydim benim gibi 50 insan ile beraber...
madem randevusuz adam alacaksınız içeri, ben neden randevu vaktimi bekledim 7 gün kadar?
polis: resim
lahana: şırankkk
polis: onaylı başvuru kağıdı
lahana: şırank (onay dedi mi durucan bir kere gri pasaport ömrümü yedi)
polis: nüfus cüzdanı
lahana: şırank
polis: parmak izi
lahana: şırank (teşekkkürlerimle ayşe komiser)
polis: banka dekontu
lahana: şırank (aman allahım bu iş halloluyor dostum)
polis: aaaa bu banka dekontunda sizin müşteri numaranız yazmıyor.
lahana:.....ne neden nereye...
polis: eh o olmadan işlem yapamam. siz gidin bir öğreniverin gelin.
lahana: cam kırıklarında yürüyen ateşin içinden geçmişte ölmemiş her targaryen evladı gibim lanet gitsin diye diye banka sıralarına yollandı.
lanet gitsin dostum ülkenin dandik bürokrasi işlerine, işini yapamayan tüm veznedarlarına...

5 yorum:

  1. lanet gitsin bence de, umarim hallolmustur.canini sikma.
    seb

    YanıtlaSil
  2. artık devlet memuru sayıldığımdan gri pasaport alıyormuşum :) bedava pasaportun bir hali.

    YanıtlaSil
  3. Sen daha once de para vermiyordun ki pasaporta :p
    Hep beles hep beles.

    YanıtlaSil