21 Ocak 2009 Çarşamba

geceymiş


Gecenin bir yarısı, Aaah Belinda filminin bitimine biraz daha var ama karakterlerden birisini utandıracak bir durum ortaya çıkınca ben o filmi izlemeye devam edemiyorum ki tam şu anda Serap'ın sözde ailesi tiyatro salonundan girmek üzere hamle yapmakta... Ne tür bir bozukluk var bende anlamadım. Bugün Vincent 'ı izledim yine ve bir kaç yemek yaptım fakat bir tanesinin iğrenç olduğu konusunda sofradaki herkesle hemfikirdim. Bir arkadaşım kağıt katlamış pek hoş ve ben bekliyorum yine.... Geçen haftasonu Hideo Benjamin Noda'nın retrospektif sergisine gittim. Bir kaç kitap aldım. Hava yağmurluydu ve kimse evinden dışarı çıkmamıştı. O havada kale, yapraksız ağaçlar ve Ninomaru daha güzel görünüyor. Her şey pusun arkasında daha sessiz daha hareketsiz daha eğlenceli. Sadece kuşlar ve ben. Dümdüz sarı çimenler. Aklımda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder